Tillbaka efter Mässan

Jag har inte varit på formexmässan på många år...
Men det var lika kul som jag minns det

Vi har sett Massor med snyggt i vitt detta var hos Elviras värld en av många "vita utställare"

Jag shoppade loss på en butik som heter Syster Lycklig... köpte bla en plåtkanna i vitt... butiken var verkligen FULLPROPPAD... lite kan man fundera på var de ska ställe de saker de köper in på vårmässan (vi såg butiksinnehavarna på söndag på mässan)

Denna bild är åxå från syster lycklig

Posted by Picasa Här är faktiskt JAG på Brukas Showrum ute i Stockholms friham... Bruka har ALLTID mycket snyggt... Nu tar det dag innan man laddat batterierna efter mässan.
Kram

6 kommentarer:

Handplockat sa...

Jag är så glad att du och Lena följde...
lever lääänge på alla goa garv...

Mer av allt sa...

Det verkar så härligt inspirerande att besöka Formex. Jag skulle också vilja det. Jättefina bilder med massor av fynd man skulle vilja ha.

Kramar från mig

LantlivsAnette sa...

Sååå fina bilder du visar oss...
Du har fått mail...
Kraam Anette

Lisa Marklund sa...

Vilken fin blogg du har, lyckost dig som besökt Formex mässan :-) JAG VILL OCKSÅ
Tittar in fler gånger //Lisa

här är gudagott att vara sa...

Tack för lite mässbilder visst är det kul! men jobbigt under dessa dagar dels skall man handla och pyssla ihop så det mesta passar i hop i butiken och så skall man sälja det också ! tänka rätt !
Fina bilder, jag blev så glad när jag såg bilden på bordet och stolarna nu har jag lyckats att få i hop mitt komp, jag köpte 4 st stolar i helgen så nu har jag åtta st av de jag kallar leksandstolen
med stort bord till. Jag köpte en annan uppsättning av bord och stolar i går också som skall målas
och plaseras i vårt torp.
Haregott!

Prinsessan och jag sa...

Ooo vad roligt ni ska ha haft! Och Inspirerande kan jag tänka mig.
Jag hoppas er inspiration räcker till alla oss som varit här hemma!/Hälsningar från Prinsessans mamma