Nu laddar jag batterierna

Ni tror väl jag svimmat eller glömt bloggen men jag har jobbat en timme per dag på tomtebodan och sedan har jag hälsat på min bror & sambo i deras härliga gamla hus men nu är jag hemma och laddar inför nästa resa.
Nu Rustar jag mej inför kommande stockholms resan. Tar det lungt tvättar och packar, Jag Handplockat & caféägarinnan till Cafe Rävasten - åker till Stockholm på tisdag Längtar Ska bli så kul.
vi ska bo i handplockats mosters hus och kommer inte hem förrän på söndag... och jag lovar att det blir inredning för hela slanten formex, seminarium showroom och härliga och inspirerande butiks besök kommer rapporter och bilder jag lovar ;)
ha en skön söndag
ljuvligabilder från the white company


3 kommentarer:

Handplockat sa...

haloj
nu har min moster smsat från thailand tre ggr.. vi behöver inte ta sängkläder eller handukar eller badlakan
skönt att slippa dra med sånt...

tvättar idag! vet inte vad jag ska packa med i klädväg det är plus graderdär nu...

ska vid lunch inventera färdigt på bodan.. skönt
om du är sugen på foto smsa så kommer jag över... bra med dagsljus annars tar vi det efter vi kommer hem eller så kommer du och lånar kameran jag tar med den till tomtebodan

haa det bäst

Handplockat sa...

oki kommer förbi ska bara hämtra dotra i korsträsk först hon har sovit över hos en kompis....

sojnes... söndags snygg och allt

skulle behöva en scanner som sög bort m20 kg och samtidigt gav hyn en solbränd look suck så grå och eländig man känner sig skönt med stundande semester...

slår en pling...

Anonym sa...

Har saknat dina inlägg, går in och tittar varje dag, välkommen "tillbaka"
Ingela_70