Ny Utmaning

Bloggaren Handplockat har en utmaning som handlar om trädgård....
Kan man förverkliga sina trädgårdsdrömmar när man bor i en lägenhet? Ja det kan man, att ha kryddväxter i en kruka och odla kan man göra på en balkong.

Eller så låter man möblerna blomma ;)

Butiken här i byn kan man köpa "klistermärken" så att man vips kan få vilken trist möbel som helst blomma.

När vi var ned till Stockholm nyligen köpte jag en äggkorg, den kan jag fylla med grönska eller hur!

På samma butik på Byn finns den här vårgröna korgen som är trädgårdsfräsch. Sedan får jag väl erkänna att jag drömmer om en stuga där jag kan förverkliga mina trädgårdsdrömmar.

6 kommentarer:

vitstil sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Handplockat sa...

Hej snygging
Tack så glad jag blir
undrar om uffe blir lika glad *gogarv*

hör av dej när jag får hämta

vitstil sa...

när det passar dig ,,bara ringa så jag är hemma ,,tror han har ÖNSKAT precis en sån,,hi,hi..

Kamomilla sa...

Du har så rätt! Och vilka UNDERBARA klistermärken!

här är gudagott att vara sa...

Vad du har det fint!
Ja det här med trädgård skall bli
sååå kul nu framöver.
Jag skall på trädgårdsmässa där får
man ideer skall du tro.
Haregott!

Västbacken sa...

Vad fiffigt att låta möblerna blomma. Nu ska jag titta runt lite mer på din fina blogg.

Lotta