Mitt Kök

Jag har snickrat mina "lösa" fönster luckor själv bra som insyns skydd när man bor i lägenhet. Nu bor jag en trappa upp så jag har dem bara som fönster prydnader men det blir "hemtrevligt/ombonat med dem tycker jag.

I december provade jag Jean D árc Livings klistermärkes schablon för första gången jag jorde texten Cuisine (kök) på en skänk jag har i köket. Shablonen har jag köpt Här. Skänken har jag målat med v-slip i tunna lager... jag maskerar inte knoppar och gångjärn jag bara slarv målar runt om .. det är min vita stil.

Här ser ni skänken mot min pärlspontsvägg.

Nyaste fyndet! metall låda fndade jag på Återbruket i Älvsbyn.

Nu har jag ett litet svart bord i köket och vita olika pallar under det. En kompis till mej brukar säga du lyckas klämma in skåp överallt... här har jag ett litat skåp mellan kylskåpet/köksmönstret och kökssoffan från Miljögården.

Posted by Picasa

1 kommentar:

Handplockat sa...

Säg till mej nästa gång du ska på återbruket
kanske vi kan åka på någon av mina lunchar

måste skriva hos dej samma som jag skrev hos lena

Jag har lite Lena och susann abstinens..
vi borde ta en stad lördag alla tre snart =)

ska du sälja lillskåpet?

tjingeling....