En monter som vi fastnade i....

Jag tror vi gick flera MIL under mässhelgen... varje gång vi passerade Chic Antique´s monter så gick vi in en sväng.
Jag har många brukakorgar hemma Ib laursen SIA & Chic Antique hade den här grå vita rotting looken den är snygg till det vita... Dessa gillade jag.

Sedan föll jag för den här lådan med glas i locket toppen för THE påsar.

Zink kronorna som man bla kan hänga på ljus är ju fina...
De har mycket "romantiskt" och vissa saker till bra priser.

Dessa stod i en öppenspis och jag gillade dem skarpt.
Snygga shabloner som jag gärna skulle vilja ha har de.
Fredag igen för en vecka sedan var vi på Sia och Bruka. och nu är man hemma igen... Ha en toppen helg.

2 kommentarer:

Handplockat sa...

Jädrar vad jag skrattade åt "småböxen snacket..." jag behövde det verkligen jag har sovit lite lite i natt...
skönt att det är fredag känner jag
har du fått hjälp med att bära upp sängen?

ha en toppen fredags kväll polarn

Anonym sa...

Jag var oxå väldigt förtjust i Chic antique, de där korgarna med lyktor i vill jag bara haaa!

Kram Lena