Hemma hos mej


Måste visa bilder från: Mitt nya boende här ser ni min ytterdörr först kommer man in i en lite glasveranda hall där väntar en dubbeldörr till. ovanför ytterdörren ser ni min punchveranda ovanför.



Ni är så Välkommen hem till mej! Skylt nyköpt på Åhlens 35:- WC skylten i samma stil var slutsåld (kanske hittar jag den i stockholm i morgon håll tummarna. )



Suddig bild.. villvida de fian spegeldörrarna som finns i min lägenhet.. här kikar vi in i toan...

vitt med grönt som accent färg och Bruka korgar förståss...

House Doctors White & Color Zinkburkar för tvättmedel (köpta på Br Öberg Interiör). Jag gillar det gröna här har jag hängt två plädar på en bokhyllas gavel del (istället för stegen jag inte har - man tager vad man haver ) Brukas korgar rummer massor i badrummet.

Imorgon bär det av till Stockhom med Bloggaren Handplockat och på onsdag asnluter sig Lena som har Cafe Rävasten till gänget och det kommer bilder jag lovar ... fler bilder från mitt hem är på "G"
sköt om Er

5 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Men vilket charmigt hus du bor i. Älskar verandor och dina fina spegeldörrar.

Har en utlottning inne hos mig...

Kram Viveka

Anonym sa...

Vad mysigt du bor. Handplockat viasde lite idag på sin blogg och då fick jag tipset att kika in till dig

Jättemysigt!

Ha det så kul i Stockholm

Kram Lena

Iris // Alla dagars kaos sa...

Roligt att se bilder från ditt hem! Jag gillar verkligen din förvaringslösning på badrummet med de fina korgarna som hänger på krokar. Jättefin spegel där också!

kram /iris

Prinsessan och jag sa...

Vad roligt att du kommit igång på bloggen igen...Jag har saknat dina inlägg!...Jag blir så inspirerad av dina bilder hemifrån. Du får ihop allt så fräscht, nytt o vitt blandat med gammalt. Korg o Zink precis som jag försöker få ihop det...Hoppas ni har mycket kraft o ork under Stockholmsresan! Det brukar behövas...

Bygatan sa...

Åh så fint du fått till det! Ja på Koffert kan man stanna en stund, hihi
Ha det bra, kram