Mera!!!

Orkar ni eller ledsnar ni på rundvandringen hos mej?
Själva vardagsrummet då... En vit soffa inköpt på IKEA den andra (likadan) köpt på blocket, Linne kudden från tomtebodan.

Hönsnät och tyg i dörrarna (jag har hönsnät i många skåp det är min stil jag gillar det) Stjärnan har jag köpt på Tomtebodan den kan man ha frammmme året runt tycker jag den är inte julig...lika¨så mina ljusslingor de har jag åxå året runt.

Här hade jag sängen provisoriskt i tv rummet då jag skulle få nytt fönster uppe i sovrummet...

Nu när sängen får flytta upp är jag faktiskt lite sugen på att blanda in lite svart bland det vita !

Här har vi nattuksbordet... vitt zink och korg .. precis som resten av mitt hem.

Zinkhus och durkslag med lantlifs boken i har jag köpt på tomtebodan

Nu har ni nog börjat få grepp om min stil eller hur!!!

Posted by Picasa

8 kommentarer:

Bygatan sa...

Du har det så fint och mysigt:-)

Ha en fortsatt trevlig helg!

kram Lena

Anonym sa...

Åååå du har så fint =) mvh Lisa

Anonym sa...

Vi ledsnar inte..kul att se hur du har det =) /Therese från klövern

Anonym sa...

Klart att det är kul att se in i ditt vackra hem, men har du glömt trädgårdsutmaning i februari?

Viveka

Handplockat sa...

tjingeling
vill du haka på
på söndag kl 16 har Pia "lantligt home party " från ale kvarn kolla med eivor med...
jag kan hämta upp

Tulipa sa...

tack för rundturen!

Kram mariette

Anonym sa...

du har det superfin hemma :) Jag gillar oxå stjärnor och ljusslingor och har dom precis som du framme året om.

Glad att jag hittade hit :)

Ha en underbar fredag!
Kram

Frida sa...

hejsan,

vet du namnet på sofforna du har ? Har nämnligen likadana men vet då inte vad dem heter :s

Ha de !