från hallen går vi in till

Vardagsrummet! jag har ett stort varadagsrum som har hela lägenhetens bredd 4stora fönster och vardagsrummet är lite två delat med en halvvägg

idag tittar vi in i själva matsalsdelen... När jag städar möblerar jag ALLTID OM LITE så mina lösa dörrar & fönster får ofta en ny plats ... det är en bra och lätt förändrin att ha dörrar och fönster som stileben.

Bloomingwilles små zinkhjärtan pryder en enkel zinklåda med dett ikea blockljus i...

Jag har korgar och förvaring lite överallt och mina inredningsböcker ligger framme så man kan läsa dem ofta sedan är de ju snygga åxå eller hur...

Posted by Picasa här ser ni en del av matsalsdelen mera i morgon ... blir det bra?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint du har! Vad trevligt det ser ut med en gammal dörr som står lutad mot väggen så där.

här är gudagott att vara sa...

Fin dörr, vi köpte nästan sådana till vårat torp. Det är fin att ställa dem så där också.
Haregott och trevlig helg!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilket vackert hus ni har!! Mysig blogg också :) Kram Maria

Therese sa...

Hej!
Vilket fint hem du har. Jag hittade din blogg genom torsdags utmaningen. =)
Din blogg kommer jag följa.

Ha en bra helg =)