Fler bilder från matsalsdelen


Här ser ni ett av fönstrena i matsalsdelen Sorry hade bara bild där jag har stjärnan kvar i fönstret.

Här ser ni lilla väggstumpen som delar av det stora vardagsrummet... skåpet har jag snickrat själv, då jag gick möbelrenoverarlinijen på pitedalens folkhögskola här i Älvsbyn... jag gilla z på trädörrar ... när jag bodde i mitt hus hade jag råspontade träluckor med z på som jag gjorde själv till köket.. snyggare än vanliga trista luckor...

Korgar & förvarning

Helheten

På motsatt sida till mitt egensnickrade z skåp ser det ut såhär... det vita underskåpet har jag nu sålt till Handplockat.. sedan skymtar ni soffan... men det tar vi i morgon...

Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Vill du köpa bil faan? Ne it vet ja !Knaske hade tänkt köpa en ny eller nå! e less på att bara ha rackel!! /lina