Nu är jag på ny adress

Här kommer några smakprovs bilder på min nya adress ;). Har flyttatn in i ett trähus från 1800 talet mitt i byn, här är den nymålade trappen och panelen på väg upp till mitt sovrum.

På en vägg i köket har jag fått pärlspont... som jag målat vit (såklart) jag har lyft bort luckorna till några överskåp.

Posted by PicasaHär har vi nått toppen av sovrumstrappen. Vindsdörren är en vitmålad spegeldörr - lovar att visa flerbilder (redan i morgon) men idag är jag på IKEA. Ha en toppen Söndag

3 kommentarer:

Handplockat sa...

Tack snälla människa för hjälpemn
jag visar en bild från dej hos mej idag
Himmel vad underbar trappen blev
jag vill hälsa på så fort du har kommit i ordning
hoppas dagen blev toppen på IKEA och att lampan fanns
ring när du ska lasta av varorna från nybom 6 kollen så kommer jag och gör det

Du är bäst

Kamomilla sa...

Vad vackert det är i trappan! Mysig stämning verkar det vara i huset.

Hem och Lycka sa...

Vad snyggt! Grattis till ditt nya boende, ser helt underbart ut, älskar gamla hus. kram