ett ljus

Nu händer det Saker... hyllor åker upp på väggarna och varorna packas upp
Finurligt Man måste inte ha en advents stake för att fira advent dessa mini zink siffror 1-4 kan du sätta på smala ljus och vara byta ut siffran vid ny advents söndag, Bra VA!! Dubbel förvaringen i vitt i bakgrunden fick följa hem igår efter min stund på Tomtebodan.

Jag satte upp vårt julpapper på väggen där vi ska ha bordet där kunderna säjälva får slå in sina paket.Posted by Picasa

Om man vill ta sig en tupp lur på tomtebodan kan man göra det nu ... vi har bäddat sängen. Man behöver inte sova själv heller! en prickig gris är redo för att göra dej sällskap.

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å så mycket snyggt.. Grisen är ju ljuvlig! kram

Tomtebodan sa...

hoppas det är ok med dagens inlägg på tomtebodan=)
KG har fått direktiv... han ska fixa växhus grejjset och han har lånat min nyckel

här är gudagott att vara sa...

Jag blir alldeles till mig när jag sett din blogg och det ni planerar för i tomtebodan.Jag har själv varit ansvarig många år på Rottneros parks herrgårdsbutik och känner till många av de leverantörer som ni tar era varor i från och tänker på när våren och julen kom och vi började få in alla varor vi hade beställt på Formex mässan. Ssssssåå roligt det var. Jag är avundsjuk på dig,(jag jobbar inte på Rottneros längre)
Lycka till!!! med försäljningen du har en jättefin blogg jag kommer att följa dig.Välkommen in till mig!Haregott

Tomtebodan sa...

Hej hopp
tack för hjälpen
V E R K L I G E N

Hurra Walther & Co har kommit Yes Yes Yes