Hjälper TILL =)

Jag extraknäcker en timma om dagen med iordningställandet av Visar idag några pågående bilder därifrån så inga "stajlade" bilder. Detta skåp rymmer en del med sina fiffiga fack. Det har Bloggaren Småstadsliv målat vitt.
Jag har packat upp ljus från en ny leverantör. Zink väggfästet för rullar med band ska upp på en vägg vi har bara inte bestämt vart ännu. väggen är målad i Beckers nya RÖDA idekulör.
Jag har tidigare i oktober målat valterkonsoller i vitt, denna är målad i beckers kulör Renlav. Det vita tyghjärtat med God jul text kostar 25:-
Posted by Picasa Massa mumsigt på hyllorna, vill man köpa muffins mixerna redan nu kan man köpa dem på Öbergs
( tomtebodan öppnar först den 7 nov)
Nyheter på väg in från Ny Leverantör
Den här måste bli perfekt för att lysa upp ett mörkt hörn.
Måndag den 27okt kommer Ib Laursens varor tillbutiken visst ska vi ha snyggt presentpapper om du vill länka till Tomtebodan kan du ta denna bild med dej (högerklicka och kopiera) sedan kan du länka till adressen http://www.tomtebodan.blogspot.com/
Tack för titten skriv gärna en komentar så jag ser att du kikat in

3 kommentarer:

Handplockat sa...

Hallååå
kom och låna kameran IGEN
vi vill se fler bilder från ditt mysiga HEM

Handplockat sa...

Duu
här har du massa blogg tips
;)hur man kan grejja i bloggen något för dej kanske

http://magdalenashem.blogspot.com/

Anonym sa...

Hej! Vilken mysig blogg du har! Tänkte fråga om bilderna från Tomte Bodan. Finns det en nätbutik? Jag såg på översta bilden att det var rullar med band från house doctor, och jag har letat en massa efter nån inredningsbutik som säljer sådana.

Mvh
Maria