Snart får vi slå upp portarna

Detta fatet ser verkligen Gammalt ut men det är nytt och från Kate W

Vi har packat upp kuddar från Linum på Tomtebodan helfina. Julfärger men även lite tuffare stil, Jul löpare och en Fluffig linne pläd med bolster täcke innuti. (Bilden visar andra kuddar som finns på en butik på byn.)

Posted by Picasa Vi ska sälja Yankee Candle på Tomtebodan Innan vi öppnar ska vi först på Arcusmässan så jag misstänker att vi kommer att få göra en extra beställning efter mässan doftljsen tar slut hela tiden.
Jag vill öppna butiken NUU.

2 kommentarer:

Handplockat sa...

hej hopp
himmel vad jag längtar till öppningsdagen...
Duu vi tog fattigmans silver bakgrund när vi fotade i morse jag tror vi bäddar sängen och gör en röd vit svart bakgrund till eftermiddagsfotandet
vad tror du om det?

jag ska hem och hämta kuddar & täcken nyu sen går jag dit och stylar

sojnes 14.30

Unknown sa...

Halloj så mycket snyggt du visar här. Jag längtar tills dörrarna slås upp på vid gavel. Finns mycket "vill-ha-behöver" i den butiken.

Kolla in vår nya sida: www.saptasidan.blogspot.com

Utlottning pågår

Kram Vero