Dator strul

Hej alla bloggläsare, datorn vill inte funka som den ska.det blir ett inlägg utan bilder.
har försökt lägga ut min säng på blocket idag, men dator hänger sig bara .MEN till slut lyckades det!!!!!!!!!.
Köpte en ny säng för en månad sen på mio,men tror ni den var bra,,NÄ inte när man legat några nätter.
Skulle lyssnat på försäljaren som tyckte jag skulle köpa en hård sängbotten (dålig i rygg å leder) men ICKE,tyckte den kändes så mjuk å skön ,TYP alldeles för mjuk för min KROPPform.
F-n. ja ja få se om nån annan behöver en mjuk säng, nån som är lättare än jag.
Ha en bra fortsättning på dagen.kramar

4 kommentarer:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej och hoppas att du får napp på sängen! Man borde få ha prövotid innan man beslutar om köp! Det vore festligt!
Hälsningar från mig
Carin

Handplockat sa...

hej hopp
trist när du nu äntligen slagit till

Har du läst att My home går i graven
jag är helt chockad...
läs hos lantlifs anett
Depp

Lina sa...

Jag vill ha en mjuk säng!!! Vi kan byta

Handplockat sa...

Mys
Tack för fina ord...
kul när du kikar in...
snart är jag fäääääääärdig =)