kvällsöppet & vitt så klart

Jag gillar billiga enkla lösningar som kan förändra en möber eller vägg

I kväll har butikerna på byn öppet till 19.00 vi har skotercross sm och stor skidtävling här på byn så det är kul när det händer nåt extra.

Vitt och Grått så snyggt ihop.

Sedan kan det ibland vara kul att decorera blockljusen så det "händer något på ljusbrickan" alla bilder från Öberg´s leverantörer

Ikväll måste jag kolla vad butikerna har hittat på "Blommor & ting" har ju nu åxå börjat ta hem lite lantliginredning bla från Miljögården.

HA det Posted by Picasa

2 kommentarer:

Handplockat sa...

Hej hopp
jag hade ju datum inställt inlägget och glömt att ändra datum på det
så tomtebodans inlägg var ju inte ok att publicera ännu

Toppen då blir det måndag lunch
duu
hur går det
får jag köpa av dej en eller bägge av de där vita lyktorna? Har lina bestämt sig????

ha en kalas fredag det har kommit upp nya tapeter "du vet var" Jossan har varit toppen snäll

JAG VILL NUUU

Felicia6 sa...

Hej :) har du kollat på http://www.viktop.se och http://www.viktdropp.se ? Där finns det många som har opat sig i gällivare :)
Jag har bara positivt att säga om Gällivare och även dom som jag känner som opat sig där :) Svarar gärna om du har fler frågor :)
//Lotta