Vitt+korg = äkta kärlek

Vitt och Rotting
Bild från the white company
sååå snyggt och frächt,önskar att det var min hall.
TYVÄRR så är allt furu i nya bostaden,
både tak och runt fönster.
Skulle bli väldigt snyggt med vitt,SUCK
Men hyresvärden har inte samma åsikt.
Bara inse,man kan ju inte få allt.
Jag har ju ialafall en altan, och en liten gräsmatta.
Underbart att slippa asfalt och betong.
Önskar bara det blev lite varmare ,
så man kan pyssla lite ute å framförallt
sitta med en kopp kaffe på altanen.
Ha de gött.

8 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Det låter mysigt.Njut nu när solen börjar visa sig :)Ha det gott

Ellasmamma sa...

Underbar hall, jag älskar också vitt och Lars Winnerbäck. Furu är trist, men det går att leva med, finns så mycket vita detaljer att fylla på med. Ha det bra!

Unknown sa...

Den där bilden kunde varit tagen hos dig. I alla fall i ditt förra hem.
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Iris // Alla dagars kaos sa...

En jättefin bild. Jag tror inte din hyresvärd har så bra smak om han tycker att furu är fint. Furu är alltid finast när det är vitmålat :) Men det låter väldigt mysigt med altan :)

Iris // Alla dagars kaos sa...

Kolla in min första tävling!

Handplockat sa...

tjingelin haer kommer en solig thailandshaelsning

men snart aer vi hemma igen

ha det baest

Unknown sa...

Yepp... det blev så.
Trist då jag saknar mitt fina gamla hus som bara var så jag!
Fast nog blir det bra här med, ett lite annat liv bara. Tur jag har kvar stugan där jag kan frossa i min egen stil.

Bilder kommer bara jag får komma i ordning lite :) Kul att du tittade in hos mig.

Jag är så sugen på trämåtten du visar. Är de kvar månne? Har två sen hembodan-tiden, och skulle gärna ha fler...

Du, jag tog mig friheten att länka till din sida, om det var okey?
Ha det gott.
Kram Vero

Handplockat sa...

Hej hopp
måste kika in och önska glad midsommar denna
sista dag i midsommarhelgen.
Nu är jag tillbaka på bloggen efter behövligsemester
i 3 veckor.
Vi landade i sverige i tisdags till lunch och har fram tills i dag haft
fullt upp.
Men i dag njuter jag av denna söndag
kramelikramar
handplockat