Väggord & Hönsnät

Här ser ni "förlängningen på min köksinredning" ett skåp bredvid den befintliga inredningen. Ovanför skåpet har jag hyllor med köksgrejs.
Hönsnät är snyggt i dörrar här har jag hönsnät och bakom det vitttyg.
På denna bilden syns det verkligen att jag gillar knoppar/handtag som ser ut som "köpmannadisks hantag"
Tips till dej som inte kan bestämma på vilken vägg du vill ha vägg ordet eller om du som jag ..bor i hyreslägenhet. Jag har gnuggat över väggordet på en vit skiva som nu fungerar som en tavla (eftersom jag bor i hyreslägenhet vill jag kunna ta det med mej om jag flyttar.) Väggordet kommer från My first Room. Jag har köpt det på Öbergs och Perlan har designat det.
Blir så glad när du skriver en komentar ha det bra.

8 kommentarer:

Tjohalia sa...

Vad fint du har det hemma!

Det var en bra idé! Jag älskar väggord så det ska jag komma ihåg :) Kram Sandra

Anonym sa...

Hej vad kul att du har en egen blogg.. jag har ju sett nästan hela ditt hem både i tidningen och hos Handplockat! Men det är ju ändå kul att se bilderna som du har tagit.

Kikar snart in hos dig igen... Och jag lägger upp dig på min länk... om det går för sig? Annars tar jag brt det.

Kram
Pernilla

ängeln i vitt sa...

Välkommen till bloggens värld. Nu ska jag kolla in dina inlägg.

Ha det gott
Kram Carina

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallojsan!
Verkligen smart att sätta väggord så man kan placera om det.
Gillar din förlängning av köksdelen.
Kram Ulla-Bella

vitstil sa...

kul att du gilla min blogg,självklart får du lägga till mig det vore jättekul,

Galleri MochB sa...

Ramlade in här någonstans ifrån...:O) Vad mycket fint du har i ditt hem, precis min stil... hit kommer jag gärna igen.

Mys liv och hem sa...

Vad använder du för färg när du målar?Jag har köpt vit grund färg och undrar om snickerislip är en bra färg på den för att få en liten sliten stil.Kan du hjälpa mig? :) ha det gott

Anonym sa...

Jag gillar verkligen väggordet! :)
Du har bra smak, eller hur? haha
Ha det gott!!
kram